Slide show

About

 Καλώς ήλθατε στή Σελίδα μας

Εισαγωγή στό Δικτυακό Marketing

 Τον τελευταίο καιρό (περίπου 2 έτη) και μετά τα πρώτα σημάδια της οικονομικής κρίσης, παρουσιάζεται μια ιδιαίτερη έξαρση στις εταιρίες δικτυακού Marketing (multi-level-marketing: MLM) τόσο στο internet όσο και στην καθημερινότητα μας.
Όροι όπως «πυραμίδες», «πυραμιδικά συστήματα», «μασωνικά συστήματα» κλπ  θα σας είναι γνωστά και σίγουρα θα έχετε ακούσει κόσμο να αναφέρεται σε εταιρίες τύπου Amway με τα χειρότερα λόγια. Καλό είναι λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε κάποιες έννοιες.


Τι σημαίνει πολυ-επίπεδο marketing (multi-level-marketing: M.L.M.) ή δικτυακό marketing;
Όπως υποδηλώνει το όνομα, πολλαπλά επίπεδα ανθρώπων διαθέτουν στην αγορά ένα προϊόν σε καταναλωτές. Ένας αντιπρόσωπος πωλήσεων (συνήθως τον ονομάζουμε συνεργάτη, μέλος του δικτύου ή διανομέα) βρίσκει νέους πελάτες και μπορεί παράλληλα να εντάσει στο δίκτυο και να εκπαιδεύει έναν άλλο αντιπρόσωπο πωλήσεων, πως να βρίσκει πελάτες.




Η διαφορά λειτουργίας μιας παραδοσιακής επιχείρησης σε σχέση με μια εταιρία δικτυακού marketing
Πολυεπίπεδες Πωλήσεις (marketing) είναι στην πραγματικότητα αυτό που θα ήθελα να έχουν όλες οι εταιρείες (ανεξάρτητα αν είναι MLM ή όχι). Θα έχετε σίγουρα ακούσει κάποια επιχείρηση να αναφέρει, «Συστήστε ένα φίλο σας και θα λάβετε έκπτωση στην επόμενη αγορά σας,» αυτό είναι ένα είδος δικτυακού marketing. Εταιρίες τηλεπικοινωνιών, γυμναστήρια, εμπορικά καταστήματα, καθώς και αμέτρητες άλλες βιομηχανίες χρησιμοποιούν αυτόν τον τρόπο για να επωφεληθούν απο τη δύναμη που έχει ένας πελάτης τους, να φέρει άλλους πελάτες. Ιδιαίτερα κάποιοι κλάδοι όπως οι γιατροί, οι δικηγόροι και οι λογιστές μπορούν να πετύχουν ή να αποτύχουν στον επαγγελματικό τομέα τους με τη δύναμη που έχουν οι πελάτες τους να τους συστήσουν ή να μην τους συστήσουν σε άλλους. Όλες αυτές οι επιχειρήσεις απλώς προσπαθούν να πείσουν τους τωρινούς τους πελάτες να διαφημίσουν και να συστήσουν το προϊόν τους ή την υπηρεσία τους σε νέους πελάτες.
Ποιές είναι οι πιο γνωστές εταιρίες Δικτυακού Marketing στην Ελλάδα;
Είναι σίγουρο οτι υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες οι οποίες έχουν και στην Ελλάδα αντιπροσώπους, και σίγουρα δεν μπορούμε να αναφερθώ σε όλες. Κάποιες απο αυτές που έτυχε να ακούσω είναι οι παρακάτω, για να σας δώσω μια ιδέα:
Γιατί ο κόσμος θεωρεί τις εταιρίες αυτές «απάτη»;
Πολύς κόσμος έχει ασχοληθεί με κάποια απο τις παραπάνω εταιρίες, έχει τοποθετήσει λίγα ή περισσότερα χρήματα και έχει απογοητευτεί. Αρκετοί μάλλιστα έχουν αγοράσει μεγάλα «πακέτα» εισόδου στην εταιρία που έχουν μπεί, με αποτέλεσμα εφ” όσον δεν εργαστήκανε να μην καταφέρουν να πάρουν τα χρήματα τους πίσω. Όμως αρκετοί άνθρωποι έχουν επιτύχει και κερδίζουν πολύ σημαντικά ποσά απο μια ή περισσότερες εταιρίες δικτυακού Marketing. Άρα υπάρχουν όπως και στο συμβατικό επιχειρείν
Όμως όταν κάποιος έχει δεί ένα οικονομικό πλάνο και θεωρεί οτι ο δρόμος είναι εύκολος, ενώ στην πραγματικότητα χρειάζεται εργασία, τότε απογοητεύεται συνήθως και τα παρατάει. Όλοι αυτοί που τα παρατάνε αναφέρουν οτι η εταιρία δεν αξίζει. Όμως στην ουσία δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι τα παρατήσανε γρήγορα.
Μια συμβατική επιχείρηση έχει μέσο χρόνο απόσβεσης της επένδυσης μια τριετία. Δηλαδή πρέπει κάποιος να επενδύσει 10.000€ – 50.000€ (για μια μικρή επιχείρηση) για να έχει επιστροφή στα χρήματα του μετά απο μια τριετία. Ένα σενάριο τέτοιο θεωρείται επιτυχημένο. Παρ” όλα αυτά ακόμα και στις συμβατικές επιχειρήσεις υπάρχουν μεγάλα ποσοστά αποτυχίας.
Αυτή τη στιγμή 65.000.000 άνθρωποι ασχολούνται με κάποια εταιρία δικτυακού marketing (MLM). Το πλήθος είναι πραγματικά τεράστιο. Περίπου κάθε λεπτό περίπου ξεκινούν 10 νέες επιχειρήσεις απο το σπίτι (δικτυακές επιχειρήσεις).

Όροι Χρήσης όλων των άρθρων
Προσοχή !!! Πολλοί απατεώνες υπόσχονται υπερκέρδη για Υπερκέρδη στο διαδίκτυο αλλά σε όλα ισχύει ή παλιά παροιμία " Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι " . Κάντε τις Δικές σας έρευνες αγοράς , μιλήστε με εμπόρους , καταναλωτές , ειδικούς πριν επενδύσετε χρόνο και χρήμα !!!
Προσοχή !!! διαβάστε και συμφωνήστε με τους Όρους Χρήσης του Ιστοτόπου , οι πληροφορίες που δημοσιεύονται αφορούν συνδέσμους βιβλίων και Ισοτόπων που υπάρχουν στο διαδίκτυο εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι, παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στους αρμόδιους , και τους συγγραφείς των βιβλίων και των άρθρων. Και ειδικά σε σοβαρά θέματα πάρτε άμεσα οδηγίες ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ Ή ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ , εμείς σαν blog δεν φέρουμε καμιά ευθύνη παρά μονό για την αναδημοσίευση του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση προτού αποφασίσετε να δοκιμάσετε οποιαδήποτε προτεινόμενη μέθοδο , είναι σώφρον να επικοινωνήσετε πρώτα με ειδικό για το θέμα ( π.χ Λογιστή , Οικονομολόγο , Δικηγόρο , Εφοριακό κ.τ.λ ) οποίος θα σας συμβουλέψει κατάλληλα.
Προσοχή !!! μην χρησιμοποιήσετε Πληροφορίες πριν πάρετε πρώτα όλα τα απαραίτητα μετρά προστασία του απορρήτου σας και των χρημάτων σας , να επικοινωνείτε κατευθείαν με τους συγγραφείς των άρθρων έτσι όπως αναφέρονται στην πηγή !!!.